Inteligenţa ecologică - Cunoaşte costul ascuns al fiecărui produs cumpărat şi cum influenţează acesta lumea în care trăim - Daniel Goleman

Inteligenţa ecologică - Cunoaşte costul ascuns al fiecărui produs cumpărat şi cum influenţează acesta lumea în care trăim - Daniel Goleman

0 opinii 2 vândut. Doar 4 rămase
13,49RON 27,00RON -50%
Cod produs: Carte
Disponibilitate: În Stoc
Vizualizate 4610 ori

Cum ar fi oare să se găsească în magazine produse care, pe lângă preţ, să afişeze pe etichete şi detalii despre modul şi condiţiile reale în care au fost fabricate? Clienţii ar putea astfel alege în cunoştinţă de cauză mărfurile, asigurându-se că nu au fost realizate cu ajutorul muncii copiilor şi că nu dăunează mediului înconjurător. Aceasta este doar una dintre întrebările de la care porneşte Daniel Goleman în încercarea de a dezvolta un nou concept - inteligenţa ecologică. Autorul propune un sistem în care cumpărătorii sunt precis informaţi asupra produselor pe care doresc să le achiziţioneze. Prin aplicarea transparenţei totale, unul dintre conceptele-cheie ale cărţii, vom putea face un prim pas către schimbarea modului de gândire şi spre responsabilizarea noastră, a tuturor, faţă de mediul înconjurător.

DANIEL GOLEMAN (n. 7 martie 1946) şi-a creat o reputaţie mondială de jurnalist şi cercetător în psihologie clinică şi ştiinţe comportamentale, domenii în care a obţinut doctoratul la Harvard. A fost redactor pentru The New York Times pe teme de ştiinţă, iar pentru articolele sale a fost nominalizat de două ori la Premiul Pulitzer. A ţinut cursuri ca profesor invitat la Harvard University şi a colaborat cu numeroase publicaţii prestigioase, printre care People, Time, Journal of Social and Clinical Psychology, Psychology Today, Publisher\'s Weekly, Journal of Transpersonal Psychology, Observer, American Journal of Psychotherapy, Journal of Consulting and Clinical Psychology sau Journal of Applied Behavioral Science. A primit un premiu pentru întreaga carieră, Career Achievement, din partea American Psychological Association. În prezent este copreşedinte al Consorţiului de Cercetare pentru Inteligenţa Emoţională din cadrul Rutgers University, instituţie ce se ocupă de identificarea celor mai bune metode de dezvoltare a competenţelor emoţionale. Drept recunoaştere a eforturilor sale de popularizare a ştiinţelor comportamentale pentru publicul larg, a fost numit membru onorific al American Association for the Advancement of Science.

 

De foarte mult timp ne interesează acest aspect al comerțului etic și echitabil. De aceea ne și alegem ca mărci aduse în magazin doar pe cele care

  • își tratează cinstit angajații, aceștia lucrând în condiții bune, fiind plătiți cinstit, primind asigurări medicale și sociale
  • (și, cumva implicit, nu se folosesc de sclavi copii)
  • își plătesc taxele către stat
  • fabrică produse ecologice, fără să distrugă natura în niciun pas al procesului, de la materie primă până la aruncarea la gunoi
  • fabrică produse sănătoase, rezistente, care se pot folosi în mai multe moduri, mulți ani, ducând astfel la o scădere a consumerismului.
     

Poate vă interesează,

Despre Fast Fashion

Monstrul hrănit cu rochițe - Scena 9 - Despre documentarul Fast Fashion True Cost

Greenpeace Exposes Toxic Chemicals in Zara, Other Fast-Fashion Brands | Ecouterre

6 Things You Didn't Know About Fast Fashion. | elephant journal

5 Truths the Fast Fashion Industry Doesn't Want You to Know | Shannon Whitehead

Stop Supporting Child Slavery By Avoiding These 7 Companies | The World of Knowledge

Lisa Kristine: Photos that bear witness to modern slavery | Talk Video | TED.com 

High Fashion Is a Prison in These Striking Print Ads Opposing Child Labor | Adweek

John Oliver digs into the low-cost, child labor hypocrisy in the fashion industry.

Daca etichetele ar urla

Revealed: true cost of the Christmas toys we buy from China's factories | World news | The Observer

 

 

Colecție: Seria Daniel Goleman

Anul apariției: 2009

Număr de pagini: 248

Format: 15,5 x 22 cm.

Spune-ţi opinia

Autentifică-te sau Înregistrează un cont nou pentru a putea scie o opinie