Joc de cooperare Woolfy Djeco

Joc de cooperare Woolfy Djeco

0 opinii 0 vândut. Doar 3 rămase
172,00RON
Fără TVA: 144,54RON
Producător: Djeco
Cod produs: DJ08427
Disponibilitate: În Stoc
Vizualizate 138 ori

Un joc de cooperare în care jucătorii trebuie să-i ajute pe cei trei purceluși să-și construiască casa de cărămidă înainte să-i prindă lupul și să-i arunce în oala de gătit! Dacă cei trei purceluși reușesc să ajungă în siguranță acasă, toți jucătorii câștigă! Dar dacă lupul reușește să-i prindă pe toți, câștigă el!


  • Câștigător al Premiului Young Einsteins la Imagination Gaming Awards 2020 (Marea Britanie).
  • Figurine adorabile care sunt ușor de mutat.
  • Un joc care amintește de povestea celor trei purceluși.




Conținut:

  • tablă de joc, 
  • figurine (3 purceluși colorați și un lup mare și rău), 
  • ceaun din plastic suficient de mare să încapă 3 purceluși înăuntru,
  • casă de cărămidă (de construit, 4 piese)
  • și 3 zaruri colorate din lemn (fețe cu numerele 1, 2, 3; fețe cu lup, 1 față cu o casă)
  • Reguli de joc disponibile în 10 limbi.


Vârsta recomandată: peste 5 ani.

Număr de jucători: 2 - 4. 

Confecționat din lemn şi carton. Conform reglementărilor EN71&ASTM.


Scopul jocului: jucătorii trebuie să coopereze ca să finalizeze construcția casei, și să îi adune pe cei 3 puceluși în casă înainte de a-i prinde lupul.

Reguli de joc: purcelușii se așează pe planșa de joc la locurile indicate, după culoare. Ceaunul lupului se pune pe foc. Se așează la locul final și fundația casei, opus purcelușilor. Începe cel mai tânăr jucător. Jocul continuă în sensul acelor de ceasornic.

Primul jucător decide pe care purceluș vrea să îl mute și dă cu zarul corespunzător ca și culoare. Dacă zarul indică 1, 2 sau 3, mută purcelușul tot atâtea căsuțe pe planșa de joc (vezi mai jos regulile de mutare; dacă zarul indică lupul, mută această figurină (vezi mai jos regulile); dacă zarul arată casă, jucătorul alege dacă mută purcelușul în oricare casă sau îl lasă în aceeași poziție (vezi mai jos regulile de la *Casă*). Vine apoi rândul următorului jucător.

Mutarea lupului

Lupul se poate muta doar în sensul acelor de ceasornic pe planșă, de la o căsuță ”lup” la următoarea de acest fel. Dacă un purceluș ajunge pe/ trebuie să treacă peste o căsuță ocupată de lup, ajunge în ceaun! În acest caz se pune purcelușul la foc și vine rândul următorului jucător.

Mutarea purcelușilor

După ce au părăsit căsuțele de start, purcelușii nu se mai pot întoarce la acest loc. Ei se pot muta la stânga sau la dreapta, după cum consideră jucătorii. Un purceluș nu se poate muta de 2 ori într-o tură (da cu același zar), cu excepția cazului când ceilalți 2 purceluși sunt deja în ceaunul de pe foc sau în casa de cărămizi construită.

Casă

Dacă un purceluș este în oricare casă (paie, lemn, cărămidă), lupul nu îi poate face nimic. Atenție însă, purcelușii trebuie să fie în (pe) casă, nu în căsuța din fața ei.

Purcelușii pot fi în casă doar dacă ajung acolo în urma mutării de 1, 2 sau 3 căsuțe conform aruncării cu zarul (casele se consideră o căsuță) sau dacă zarul arată casă.

Notă: atunci când un purceluș părăsește o casă, căsuța din fața ei se numără. În casa de paie poate sta doar un purceluș, iar în cea de lemn se pot adăposti 2. Doar în casa de cărămizi pot sta toți cei 3 purceluși, după ce această casă a fost construită, asta corespunzând câștigării jocului).

Înainte de a folosi casa din cărămizi, trebuie construită astfel: de fiecare dată când un purceluș ajunge pe căsuța cu cărămizi din fața casei, jucătorul a cărui tură este adaugă un perete sau acoperișul. După ce e construită, purcelușii se pot adăposti înăuntru dacă ajung pe căsuța cu cărămizi din fața ei în urma mutării de 1, 2 sau 3 poziții sau dacă zarul arată casă 

Eliberează un purceluș din ceaun

În primul rând, un pureluș trebuie să ajungă pe 1 din cele 2 căsuțe de eliberare de pe planșa de joc, mutând conform aruncării cu zarul (1, 2 sau 3 căsuțe). Vine apoi rândul următorului jucător, care trebuie să dea cu zarul de culoarea purceluțului din ceaun.

Dacă acest zar indică 1, 2 sau 3, scoate purcelușul din ceaun și îl mută pe planșa de joc conform aruncării; dacă zarul arată casă, purcelușul din ceaun se poate muta într-o casă; dacă zarul arată lup, purcelușul rămâne în ceaun și se mută lupul. Este apoi rândul următorului jucător.

Doar un purceluș se poate elibera o dată din ceaun; dacă au mai rămas 1 sau 2, doar următorii jucători pot încerca o nouă evadare. Un purceluș aflat în casa de cărămizi poate ieși să salveze un alt purceluș aflat în ceaunul lupului.

Câştigă toți jucătorii dacă cei 3 purceluși ajung în casa de cărămizi. Câștigă lupul dacă reușește să îi adune pe toți purcelușii deodată în ceaun.


AVERTISMENT! Contraindicat copiilor sub 3 ani. A se folosi sub directa supraveghere a unei persoane adulte.


Producător: Djeco, Franța.

Spune-ţi opinia

Autentifică-te sau Înregistrează un cont nou pentru a putea scie o opinie